USPOMENE IZ HRVATSKE (1749-1823, 1824-1843.) - Imbro Ignjatijević Tkalac


Izdavač: Matica hrvatska
Prevod: Dr Josip Ritig
Godina izdanja: 1945.
Povez: Tvrd
Broj strana: 320
Stanje: Veoma dobro
Cena: 400 dinara
Narudžbine na Kontakt

Naslov originala: JUGENDERINNERUNGEN AUS KROATIEN
"Kada sam se pera laćao, jedva sam mogao gdekoju reč da napišem za našu odbranu protiv stranih napadaja na čast i politički interes našeg naroda, i toga radi morao sam svagda da pišem tuđim jezicima a nikad svojim, jerbo to ne bijaše nuždno. Ovo sam u dosadašnjim okolnostima smatrao za glavni svoj zadatak, i mnogi prijatelji odobravali su moje postupke".

Imbro Tkalac


Izdavanjem Uspomena iz Hrvatske Imbra Tkalca koje su neiscrpan majdan za poznavanje kulturnih, socijalnih i političkih prilika za konac osamnaestoga i početak devetnaestoga vijeka, Matica Hrvatska izvršava samo jedan dio obaveze prema ovom naprednom borcu i jednom od najbistrijih umova naše prošlosti.